آغاز ثبت نام محصولات بهمن موتور با تحویل ۳۰ روزه

فهرست مطالب


شرکت بهمن موتور (BM CARS) به تازگی شرایط فروش جدیدی را برای محصولات وارداتی خود اعلام کرده است. طبق اطلاعیه منتشر شده، این پیش‌فروش از روز دوشنبه 16 مهرماه 1403 ساعت 10:00 صبح آغاز خواهد شد و تا پایان روز پنجشنبه 19 مهرماه 1403، ساعت 24:00 ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی، متقاضیان فرصت دارند با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت بهمن موتور به آدرس (https://bahman.iranecar.com/bmcars) نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

 

نوع محصول رنگ قابل عرضه رنگ تریم مدل جنس و سایز رینگ
KORANDO FWD مشکی – خاکستری مشکی – خاکستری ۲۰۲۳ R-18 آلومینیومی
KORANDO AWD آبی مشکی ۲۰۲۳ R-18 آلومینیومی
HAVAL H6-HEV خاکستری متالیک – مشکی – خاکستری مشکی خاکستری – مشکی قرمز ۲۰۲۴ R-19 آلومینیومی
Bestune – T77  سفید – نقره ی – مسکی مشکی – قهوه‌ی بژ ۲۰۲۳ R-19 آلومینیومی
Hongqi – H5 سفید – مشکی – خاکستری قهوه‌ی مشکی- قرمز مشکی ۲۰۲۴ R-18 آلومینیومی

 

در این طرح فروش، چندین مدل خودروی وارداتی از برندهای معتبر از جمله هونگچی H5، هاوال H6 هیبریدی، سانگ یانگ کوراندو (در دو مدل دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل) و بستون T77 عرضه می‌شوند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که این پیش‌فروش به صورت محدود و بر اساس شرایط ویژه‌ای انجام می‌شود و پس از اتمام مهلت مقرر، امکان ثبت‌نام نخواهد بود.

شرایط اعلام شده برای شرکت در این طرح شامل داشتن حساب کاربری در سامانه فروش و تکمیل مدارک مورد نیاز است. سود مشارکت سالانه برای خریداران صفر درصد تعیین شده و سود انصراف سالانه نیز ۱۷.۵ درصد اعلام شده است. این اعداد بیانگر مزیت‌های مالی قابل توجهی برای کسانی است که در این پیش‌فروش شرکت می‌کنند.

در مورد موعد تحویل خودروها، شرکت بهمن موتور اعلام کرده است که زمان تحویل خودروها بر اساس ظرفیت تولید و شرایط موجود به صورت حداکثر ۹۰ روز کاری پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام خواهد بود. همچنین در صورت تأخیر در تحویل خودرو، شرکت بهمن موتور جریمه تاخیر (ماهانه) نیز ۲۵ درصد را برای مشتریان در نظر گرفته است. این اقدام، اعتماد بیشتری را برای خریداران فراهم می‌آورد و اطمینان از زمان‌بندی تحویل خودروها ایجاد می‌کند.

جزئیات خودروها:

در جدول منتشر شده، جزئیات دقیق محصولات ارائه شده شامل مدل، حجم موتور، مشخصات فنی، رنگ خودروها و رینگ‌های مختلف برای هر محصول نیز ذکر شده است. به عنوان مثال، خودروی بستون T77 با موتور ۱.۵ لیتری توربو، رینگ‌های R-19 و رنگ‌های متالیک عرضه می‌شود. همچنین سانگ یانگ کوراندو در دو مدل مختلف (دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل) به همراه رینگ‌های R-18 و موتور ۱.۵ لیتری توربو به فروش می‌رسد.

این طرح پیش‌فروش، فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به خرید خودروهای وارداتی لوکس و مدرن از برندهای معتبر جهانی است که می‌توانند با استفاده از تسهیلات ارائه شده توسط شرکت بهمن موتور، خودروی دلخواه خود را تهیه کنند.

 

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها