جزئیات شرایط فروش فوق العاده کوییک اعلام شد + قیمت

فهرست مطالب


به گزارش همراه مکانیک، طبق اعلام رسمی گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق‌العاده و پیش فروش کوییک GXR-L ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات این خودروسازی به نشانی saipa.iranecar.com انجام می‌شود. این فروش و پیش‌فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جزئیات فروش فوق‌العاده کوییک

طبق اعلام سایپا، فروش فوق‌العاده کوییک از چهارشنبه 17 مرداد آغاز می‌شود. کوییک در این فروش فوق‌العاده به قیمت 384 میلیون و 824 هزار تومان به فروش می‌رسد و پس از گذشت 90 روز کاری از پذیرش، به متقاضیان تحویل داده می‌شود. رنگ‌های موجود در این فروش را، در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

فروش کوییک

جزئیات پیش‌ فروش کوییک

در این طرح، کوییک به شکل پیش فروش هم به در دسترس متقاضیان قرار گرفته است و پیش فروش نیز از چهارشنبه 17 مرداد آغاز می‌شود. طبق اعلام سایپا، برای شرکت در پیش فروش باید مبلغ پیش‌پرداخت (علی‌الحساب) به قیمت 192 میلیون و 400 هزار تومان پرداخت شود. قیمت نهایی خودرو در زمان بستن قرارداد با مشتریان اعلام خواهد شد و زمان تحویل خودرو پیش‌فروش‌شده بین آذر تا اسفند 1403 خواهد بود.

پیش فروش کوییک

شرکت در این فروش فوق‌العاده و پیش فروش برای خودرو کوییک GXR-L از چهارشنبه 17 مرداد ماه آغاز شده و تا اتمام ظرفیت در سایت رسمی فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ادامه دارد. توصیه می‌شود متقاضیان پیش از ثبت نام، شرایط اختصاصی درج‌شده در تصویر فوق را مطالعه کنند. 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها