فروش اقساطی تیگو 8 پرو با وام 750 میلیونی + تحویل فوری

فهرست مطالب


تیگو 8 پرو یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین محصولات شرکت چری است که با طراحی مدرن و امکانات بی‌نظیر خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار خودروهای شاسی‌بلند کسب کند. این خودرو با موتور توربوشارژ قوی، سیستم چهار چرخ متحرک، و کابین مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته، از پیشرفته‌ترین مدل‌های سری تیگو محسوب می‌شود و تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را برای مالکان خود به ارمغان می‌آورد. همراه مکانیک در همکاری با لیزینگ‌های معتبر کشور امکان خرید اقساطی تیگو 8 پرو صفر و کارکرده را با شرایط استثنایی فراهم کرده است که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

شرکت همراه مکانیک، یکی از معتبرترین شرکت‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در کشور، برنامه ویژه‌ای برای فروش اقساطی تیگو 8 پرو با وام 750 میلیونی ارائه داده است. این طرح با هدف تسهیل فرآیند خرید خودرو برای مشتریان و ارائه خدماتی متمایز طراحی شده است. در ادامه به جزئیات این طرح و مزیت‌های آن خواهیم پرداخت.

خودرو قیمت (به تومان) پیش‌پرداخت (به تومان)  زمان تحویل خودرو
تیگو 8 پرو مدل 1401 2,250,000,000 تومان 1,500,000,000 تومان فوری

اعداد جدول بالا مربوط به طرح بازپرداخت 24 ماهه همراه مکانیک است اما متقاضی می‌تواند بازه زمانی بازپرداخت را از 6 تا 60 ماه انتخاب کند. ضمن اینکه تحویل خودرو همزمان با واریز پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. شما می‌توانید سایر مدل‌های موجود این خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک را نیز، به صورت قسطی و با شرایط دلخواه خودتان خریداری کنید.

 

مزایای خرید اقساطی تیگو 8 پرو از همراه مکانیک

در این فروش اقساطی مزایای ویژه‌ای برای کاربران همراه مکانیک در نظر گرفته شده است که در ادامه می‌خوانید:

تحویل فوری 24 ساعته

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید اقساطی تیگو 8 پرو از همراه مکانیک، تحویل فوری خودرو در عرض 24 ساعت است. این امر باعث می‌شود که مشتریان بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت تاخیر در تحویل خودرو، به‌سرعت به خودروی مورد نظر خود دست یابند.

 

خرید تیگو 8 پرو

 

بدون نیاز به ضامن

از دیگر مزایای این فروش، عدم نیاز به ضامن برای دریافت وام است. این موضوع به‌ویژه برای کسانی که ممکن است در یافتن ضامن معتبر دچار مشکل شوند، یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. همراه مکانیک با ارائه این تسهیلات، روند دریافت وام را برای مشتریان خود آسان‌تر کرده است.

 

بازپرداخت 5 ساله

همراه مکانیک امکان بازپرداخت وام در دوره‌های 6 تا 60 ماهه را فراهم کرده است. این انعطاف‌پذیری در بازپرداخت، به مشتریان اجازه می‌دهد تا بر اساس شرایط مالی خود، بهترین گزینه را انتخاب کرده و بدون فشار مالی اضافه، اقساط خود را پرداخت کنند.

 

سند شش دانگ به نام خریدار

در فروش اقساطی تیگو 8 پرو توسط همراه مکانیک، سند خودرو بلافاصله به نام خریدار ثبت می‌شود. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که مالکیت کامل خودرو را از همان ابتدا در اختیار دارند و نیازی به نگرانی در خصوص مسائل قانونی و مالکیتی نخواهند داشت.

 

خودرو کارشناسی‌شده و دارای ضمانت‌نامه

همراه مکانیک تمامی خودروهای خود را قبل از فروش، توسط کارشناسان مجرب بررسی و کارشناسی می‌کند. تیگو 8 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ضمانت‌نامه معتبر به مشتریان عرضه می‌شود. این ضمانت‌نامه روی هر دو بخش فنی و بدنه خودرو ارائه می‌شود و تا سقف 800 میلیون تومان امکان پرداخت خسارت دارد.

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
3 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
احمد
1403-05-10 21:45

ملت نادان ایران سلام منتظر هستید که یک فرد بیاد و خودرو را ارزان کند به اطلاع میرساند که تنها مرجع قیمت گذاری هر کالایی در جهان تقاضا است بله فقط تقاضا . وقتی ملتی خودرو را با سه برابر قیمت جهانی میخرد و حتی در صف انتظار می ماند و جلو جلو هم پول میدهد تا این خودرو با سه برابر قیمت را سه الی چهار ماه بعد تحویل بگیرد یک سیگنال مهم به دولت مرد میفرستد و آن این است که من نادان حاضرم برای هر دلار ۱۵۰ هزار تومان بپردازم بله عزیزان نادان اگه یک سال همون… بیشتر »

نوذرطهماسبی
1403-05-10 09:22
امتیاز دهی :
     

قیمت خوب است پیش پرداختش زیاده

علی یقینی
1403-05-09 22:58

سلام اپرس لطفا