چطور لاستیک دولتی بخریم؟

فهرست مطالب


برای خرید لاستیک دولتی، می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید. اخیرا وزیر صمت اعلام کرد که برای سهولت در خرید لاستیک دولتی، فروشندگان می‌توانند به صورت آفلاین نیز ثبت‌نام متقاضیان را انجام دهند. این به این معناست که دیگر نیازی به اتصال به سامانه در زمان ثبت نام حضوری نیست و می‌توانید به‌راحتی برای خرید حضوری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید.

قیمت لاستیک دولتی نسبت به بازار آزاد بسیار پایین‌تر است. برای مثال، لاستیک سایز ۱۳ دولتی با قیمت ۱,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود، در حالی که همین لاستیک در بازار آزاد بین ۲,۹۰۰,۰۰۰ تا ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد. بنابراین، خرید لاستیک دولتی می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها به همراه داشته باشد.

خرید لاستیک دولتی به شکل آنلاین نیز کماکان یکی از راه‌های پیش روی شماست. برای خرید آنلاین لاستیک دولتی، باید به سایت تولیدکنندگان لاستیک مانند کویر تایر، بارز و یزد تایر یا فروشندگانی از این دست مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

در این روش می‌توانید قیمت و برندهای مختلف را مقایسه کنید و از مزایای سهولت و صرفه‌جویی در زمان بهره‌مند شوید؛ اما معایبی همچون احتمال کندی اینترنت و زمان انتظار طولانی‌تر برای دریافت لاستیک نیز وجود دارد.

در خرید حضوری، می‌توانید لاستیک را در همان روز یا حداکثر طی چند روز دریافت کنید و نیازی به اینترنت نیست. اما این روش نیز معایبی مانند نیاز به مراجعه حضوری و احتمال شلوغی و صف انتظار دارد. برای خرید حضوری، به مدارکی مانند برگ سبز خودرو، کارت خودرو و کارت ملی نیاز دارید و می‌توانید هر سال حداکثر چهار حلقه تایر با رینگ ۱۳ و ۱۴ خریداری کنید. انتخاب بین خرید حضوری یا آنلاین به نیاز و شرایط شما بستگی دارد و باید دید چه میزان بودجه و زمان برای خرید این محصول دارید.

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها