خودروی برقی فولکس واگن که در اینترنت وایرال شد (+تصاویر)

فهرست مطالب


پروژه فولکس واگن پولو 6N2 E-Drive که به تازگی وایرال شده است، بیشتر به خودروهای فیلم‌ها و سریال‌ها شباهت دارد. این پروژه شخصی‌سازی بر پایه یک دستگاه فولکس واگن پولو 6N2 مدل 2004 صورت گرفته و از جزئیات برند پورشه بهره می‌برد. خودرو دارای رینگ‌های 17 اینچی است و همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، به یک خودرو برقی تبدیل شده است و این روزها، مجددا به خاطر قیافه عجیب خود بین کاربران فضای مجازی وایرال شده است.

فولکس واگن برقی

فولکس واگن برقی

فولکس واگن برقیاین پولو برقی احتمالا اولین مدل پولوی مدرن‌شده است که البته ظاهر آنچنان جذابی ندارد و کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره عجیب و کارتونی بودن طراحی آن حرف می‌زنند. پولو 6N2 برقی احتمالا از باتری مدل‌های پلاگین هیبریدی کاین یا پانامرا استفاده می‌کند و قطعات سفارشی پورشه مانند ترمزها، آینه‌ها و فرمان روی این خودرو نصب شده است. در جایگاه موتور، یک صندوق جلو با پشتیبان X پورشه قرار دارد و چراغ‌های LED آینده‌نگر آن شبیه به خودروهای سایبرپانک است. همچنین چراغ‌های عقب سفارشی با استفاده از هیدرولیک از بدنه بیرون می‌آیند.

طبق اخبار منتشرشده، به نظر می‌رسد این مدل از پولو توسط تیمی از علاقه‌مندان به عنوان ادای احترام به دوست‌شان لوران ممن (Laurent Maman) که در سال 2004 در حین رانندگی با پولو GTI خود درگذشت، انجام شده است. این خودرو به عنوان پروژه تکاملی برقی خودروی دوست‌شان ساخته شده و نشان از دوستی عمیق و علاقه مشترک آن‌ها به خودروها دارد.

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها