پشیمانی ایران خودرو/ خودروی محبوب به خط تولید برگشت

فهرست مطالب


مدیرعامل ایران خودرو از برنامه‌های جدید تولید این گروه خودروسازی خبر داد. به گزارش همراه مکانیک به نقل از اقتصادنیوز، پژو 207 صندوقدار به سبد محصولات ایران خودرو بازمی‌گردد. مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این خبر، از سایر برنامه‌های توسعه محصول این خودروساز نیز رونمایی کرد. علیمردان عظیمی گفت که در نیمه دوم سال جاری، علاوه بر پژو 207 صندوقدار، محصول جدید «ری را» هم عرضه خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت که این خودروساز به دنبال این است تا قیمت ری را را از قیمت‌گذاری دستوری خارج کند. اگر ایران خودرو موفق به این کار نشود، برنامه دیگری در نظر دارد و آن برخورداری از حاشیه سود مناسب برای «ری را» در صورت ادامه سیاست قیمت‌گذاری دستوری است. ایران خودرو قصد دارد تمرکز بیشتری روی تولید هایما S8 در بخش خودروهای مونتاژی خود داشته باشد.

براساس صحبت‌های مدیرعامل ایران خودرو، خودرو هایما S8 سهم بیشتری را از تولید خودروهای مونتاژی در این شرکت نصیب خود خواهد کرد. وی همچنین از برنامه‌ریزی برای حضور در بخش خودروهای سواری برای حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود که دو محصول تارا توربواتوماتیک و سورن توربوگازسوز هم در سبد تولیدات سال جاری قرار دارند و می‌توان از آن‌ها در زمینه حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

بازگشت پژو 207 صندوقدار به سبد محصولات ایران خودرو، خبری خوب برای متقاضیان بازار خودرو است. ایران خودرو تجربه موفقی با تولید پژو 206 صندوقدار داشت و بعد از امضای توافقنامه برجام، به دنبال تکرار این تجربه با تولید و عرضه پژو 207 صندوقدار بود، اما به دلایل نامشخص، تولید و عرضه این خودرو متوقف شد. سخنان مدیرعامل این خودروسازی نشان می‌دهد که مشتاقان و متقاضیان پژو 207 صندوقدار در سال جاری می‌توانند بار دیگر، نسبت به خرید این محصول محبوب اقدام کنند. 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها