فروش مرداد 1403 ایران خودرو؛ شرایط خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه‌

فهرست مطالب


به گزارش همراه مکانیک، ثبت نام ویژه شرکت ایران خودرو برای مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در این طرح پیش‌فروش شرکت کرده و خودرو سورن پلاس دوگانه‌سوز را با پرداخت بهای کارخانه خریداری کنند. این بخش‌نامه که توسط ایران خودرو منتشر شده است، اعلام می‌کند که ثبت نام فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از روز گذشته آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند در آن شرکت کنند.

فرآیند ثبت نام از روز یکشنبه مورخ ۳۱ تیر ۱۴۰۳ شروع شده و فرصت مناسبی برای خریداران عادی و نمایندگی‌ها فراهم کرده است تا خودروی سورن پلاس را با قیمتی مناسب خریداری کنند. این طرح به طور ویژه برای متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو که با عنوان الویت تابستان ۱۴۰۳ شناخته شده‌اند طراحی شده است.

سورن پلاس

همانطور که گفته شد، پیش فروش سورن پلاس مخصوص منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت اول فروش فوری ایران خودرو اعلام شده است. متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند با پرداخت ۲۵۲ یا 226 میلیون تومان، صاحب خودروی سورن پلاس شوند. اطلاعات و جزئیات بیشتر این سری از فروش ایران خودرو را می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

برای تکمیل مراحل ثبت نام، متقاضیان باید به سایت رسمی ایران‌خودرو به آدرس https://www.ikco.ir/ مراجعه کنند. طرح پیش‌فروش مرداد 1403، مخصوص فروش فوق‌العاده سورن پلاس دوگانه‌سوز است و با دو موعد تحویل دی و بهمن ماه سال جاری، برای متقاضایان آغاز شده است.

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
1 دیدگاه
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
حامد
1403-05-01 15:02

توروخدا سورن مارو تحویل بدید بعد بیان توی فروش بگذارید. سورن دوگانه قرار بود زمستان 1402 بدن. هنوز که هنوز خبری ازش نیست