اعتراض حواله‌داران به مدیران خودرو ادامه دارد

فهرست مطالب


طبق گزارشات واصله از مخاطبین همراه مکانیک، به نظر می‌رسد که اعتراض و تجمع حواله‌داران محصولات مدیران خودرو ادامه دارد.

حواله‌داران و مشتریان مدیران خودرو که در یکی دو هفته اخیر در حرکتی اعتراضی، نسبت به تاخیر شرکت مذکور در تحویل خودروهای خود اعتراض کرده بودند، امروز نیز مجددا دست به تجمع زدند. مدیران خودرو چیزی بیش از 3 ماه است که در تحویل خودرو به حواله‌داران محصولاتش کوتاهی می‌کند و علی‌رغم گذشت ماه‌ها از شماره‌گذاری و بیمه خودروها، محصولات را به مشتریانی که برایشان ثبت نام کرده بودند تحویل نمی‌دهد.

باید دید اعتراضات مردم و حواله‌داران به مدیران خودرو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و این شرکت خودروسازی، چگونه جوابی برای این تاخیر طولانی‌مدت و عدم پاسخگویی خواهد داد.

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
11 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
اروین
1403-04-25 21:18

سلام دوستان علاوه بر شرکت در کارزار درsamt. 124.irنیز شکایت خودتونو ثبت کنید ک به این بی عدالتی رسیدگی بشه

صادق
1403-04-22 14:52
امتیاز دهی :
     

با سلام من هم ی اریزو ۶ جی تی ثبت نام کردم اما مدلش رو ۴۰۲ زدن تو حواله و قرار بوده که این مدل رو چون واسه پارسال هست از مدل ۴۰۳ ارزون تر بزنن اما الان اختلاف قیمتی که طبق بند ۴۹ خودشون صادر کردن هم قیمت مدل ۴۰۳ هست و نماینگی هم گردن نمیگیره و میگن باید پرداخت کنین مگه میشه ی خودرو تو دو تامدل سال مختلف به ی قیمت باشه امیدوارم که به گوش مسئولین برسه پیگیری بشه
.

فرزین
1403-04-31 16:20
پاسخ به  صادق

حالا بذار همون مدل ۱۴۰۲ رو بدن ! اصلا ماشینی در کار نیست !

مهدی
1403-04-21 19:42

باسلام اگرواقعا دولت ورئیس جمهور میخاد به وعده های خودشون عمل کنن الان وقتشه درابتدای کارگوش مدیران خودرو روکشیده تابقیه حساب کار دستشون بياد

خالقی تبار
1403-04-21 13:46

داد مان را چگونه به گوش رئیس جمهور منتخب برسیونیم

بابا
یزید بن مگه شب تاسوعا دنبال افزایش ۲۰ درصدی قیمت خودرو های ثبت نام شده آید

فرهاد
1403-04-19 20:14

با سلام خدمت سازمان حمايت از مصرف كننده و تعزيرات ،،،،،،، شركت مديران خودرو چرا افزايش قيمت رو واضح به مردم از قبل اعلام نميكنند و بعد از ثبت نام خودرو و تمام و كمال واربزى خريداران انجام ميشه و اشخاصى كه بصورت أقساطى خريدند و مبلغ اوليه را پرداخت كردند و كلى مدارك براى بانك تهيه كردند و ضامن با كلى دنگ و فنگ و شرايط هاى سخت براى ضامن انجام ميدهند و از طرف بانك شهر معرفى شده مديران خودرو اقساط خريدار ن مورد تاييد قرار ميگيرد و منتظر تحويل خودرو ميشوند و درست دو روز بعد از… بیشتر »

رضا تجعلی
1403-04-19 08:16

دوستان لطفا سریعا در کارزار اعتراض به مدیران خودرو شرکت کنید و اعتراض خودتون نسبت به افرایش قیمت مدیران خودرو اعلام کنید تا نتوانند وجه اضافی رو بگیرند

حمید
1403-04-18 08:49

سلام
اخه مملکت اینقدر شیر تو شیر
باز مدیران گرون کرد میگن هزینه های دولتی اخه چرا از کجا بیاریم لعنت بر شما

امین
1403-04-05 10:21

با سلام
الان که همه کاندید های ریاست جمهوری دارن میگن ما حامی مردم هستیم
همین الان گوش مدیران خودرو رو بکشن و ازشون جواب بخوان

ali
1403-03-30 06:58

دولت باید از مردم و حقوق مصرف کنندگان حمایت کنه. متاسفانه خریداران محصولات مدیران خودرو یه ماه است دارن اقساط پرداخت میکنند و از بیمه خودرو آنها می گذرد اما خودرو تحویل انها نمی شود دستگاه های نظارتی و امنیتی لطفا ورود کتند و از حقوق مصرف کنندگان و مردم حراست کنند و مانع اختلاس و خروج پول مردم از کشور شوند و از اختلاس اقایان جلوگیری کنند. چون بوی اختلاس بزرگ مدیران خودرو به مشام می رسد.

علیرضا از تهران
1403-03-27 14:32

واقعا جای تاسف داره که مصرف کنندگان خودرو در این گونه موارد هیچ حامی از طرف دولت ندارند و این خودروسازان برای سود بیشتر پول ثبت نام کننده را ماهها قبل از تحویل ماشین گرفته وبا وعده های دروغین و قرار دادهای غیر متعارف راه برگشت را به روی خریداران بیگناه میبندند.