قیمت، اجرت و هزینه تعویض و بالانس لاستیک انواع خودرو 1401 

فهرست مطالب


به جرأت می‌توان ادعا کرد که لاستیک خودرو مهم‌ترین بخش هر اتومبیل محسوب می‌شود؛ زیرا اگر یک خودرو فاقد لاستیک باشد، به هیچ عنوان به حرکت درنمی‌آید و عملا ماهیت وجودی آن زیر سوال می‌رود. لاستیک خودرو باید همیشه در حالت بالانس قرار داشته باشد و میزان آج آن در حد استاندارد باشد، در غیر این صورت باید با نمونه نو تعویض شود. هزینه تعویض و بالانس لاستیک با توجه به سایز و نوع برند و کیفیت جنس می‌تواند متفاوت باشد. در این مقاله نرخ خدمات لاستیک شامل اجرت تعویض لاستیک و بالانس به همراه قیمت لاستیک‌های پرفروش بازار را به اطلاع شما می‌رسانیم. با مجله خودرو همراه مکانیک همراه باشید.

هزینه تعویض و بالانس لاستیک خودرو

نوع کالا یا خدمت

محدوده قیمت (تومان)

لاستیک خودرو کومهو تایر مدل SOLUS HS11 سایز 175/R13-60  دو حلقه

2,600,000

لاستیک بارز Aleria رینگ 15 اینچ یک حلقه

725,000

لاستیک کویر kb2000 – R13 یک حلقه

520,000

لاستیک یزدتایر R14 یک حلقه

750,000

لاستیک بارز  PREMIUM GRIP P624 205/60/15 یک حلقه

1,050,000

لاستیک خودرو تراینگل مدل TE301 سایزR13  دو حلقه

1,900,000

لاستیک خودرو هانکوک مدل RA33 سایز 225/60 R17 – دو حلقه

6,500,000

اجرت تعویض لاستیک و بالانس هر چرخ

60,000

نکات نگهداری از لاستیک خودرو

لاستیک خودرو سهم بالایی در ارتقای کیفیت سواری اتومبیل ایفا می‌کند، به نحوی که اگر از تایرهای خشک و کم‌کیفیت استفاده کنید، میزان کوبش درون کابین و آسایش سواری تا حدی زیادی از شما سلب خواهد شد. لاستیک‌های بسیار نرم هم گرچه سواری آسایش‌بخشی‌تری ارائه می‌دهند اما طول عمر کوتاهی دارند و هزینه نگهداری و تعویض آنها بالاتر از دیگر موارد خواهد بود.

 درمجموع توصیه می‌شود که از لاستیک‌های با ماندگاری مناسب به همراه نرمی قابل قبول استفاده کنید تا از هر دو مزیت این‌گونه لاستیک‌ها در بحث نرمی و همچنین طول عمر بهره‌مند شوید.

بررسی تایرهای ژاپنی

 همچنین هنگام خرید لاستیک حتما به تاریخ انقضای آن دقت کنید؛ چراکه لاستیک‌های کهنه معمولا قابلیت ارتجاعی خود را تا حد زیادی از دست می‌دهند و امکان ترکیدگی آنها در طول حرکت بیشتر خواهد شد. ضمنا نوع آج لاستیک در میزان مصرف سوخت و همچنین میزان چسبندگی و پایداری خودرو کاملا تاثیرگذار خواهد بود که هنگام خرید لاستیک باید به آن توجه کافی نشان دهید.

متاسفانه برخی صاحبان خودرو صرفا با مشاهده آج نسبتا سالم روی لاستیک‌های کارکرده اتومبیلشان گمان می‌کنند که تایرها سالم است و نیاز به تعویض ندارد. این در حالی است که امکان دارد تاریخ انقضای آنها گذشته باشد و در طول حرکت دچار ترکیدگی یا پارگی شوند. واضح است که این قضیه می‌تواند از لحاظ ایمنی و سلامت سرنشینان مشکلات جدی در پی داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود حتما لاستیک‌های خودرو را نهایتا طی ۳ تا ۴ سال، حتی در صورت سالم بودن آج با نمونه‌های جدید جایگزین کنید تا احتمال ترکیدگی آنها در طول حرکت به حداقل برسد و سلامت جانی شما از این جهت تا حد امکان حفظ شود.

تاریخ تولید لاستیک خودرو کجا نوشته شده

تولید لاستیک از چه زمانی در ایران آغاز شد؟

تایر یا لاستیک یکی از لوازم مصرفی خودرو است که به طور مرتب نیاز به تعویض دارد. تایرها همانند بسیاری دیگر از قطعات خودرو، دوره تکامل طولانی را طی کرده‌اند تا در نهایت به شکل امروزی تبدیل شده‌اند. تولید لاستیک در ایران سال‌ها پس از ورود اولین خودرو در میانه‌های دهه 1340 خورشیدی آغاز شد و از آن زمان تاکنون، شرکت‌های بزرگ و کوچک مختلفی به جرگه تولیدکنندگان لاستیک در ایران پیوسته‌اند.

بهترین برند لاستیک ایرانی، برندهای باکیفیت

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره شد، برندهای ایرانی مختلفی در حوزه تولید لاستیک فعال هستند، اما در این بین دو برند بارز و کویر تایر نام خود را با کیفیت در اذهان مشتریان ایرانی ماندگار کرده‌اند. البته تولیدات این دو برند نسبت به سایر محصولات ایرانی قیمت بالاتری دارند و برای خرید آن‌ها به بودجه بیشتری نیاز خواهید داشت.

شرکت تولید لاستیک بارز فعالیت خود را از دهه 1360 با نام صنایع لاستیک سیرجان آغاز کرد و در دهه 1380 و پس از چند تغییر، بارز نام گرفت. شرکت بارز برای چند سال پیاپی به عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی دست یافت و همچنان یکی از برندهای مطرح در بازار تایر کشور است. تولیدات بارز شامل انواع تایر خودروهای سبک و سنگین می‌شوند. خط تولید بارز براساس فناوری کنتیننتال آلمان بنیان نهاده شد و همین مساله سبب شده تا مشتریان این برند با مفهوم کیفیت بشناسند.

دیگر تولیدکننده تایر ایرانی که طی سالیان اخیر به عنوان بهترین برند لاستیک ایرانی نزد اهالی بازار شهرت دارد، شرکت کویر تایر است. این شرکت فعالیت خود را از اواخر دهه 70 خورشیدی در بیرجند آغاز کرد و به مرور بین اهالی بازار شهرت یافت. تولیدات کویر تایر از نظر قیمت هم‌سطح محصولات بارز هستند و طی چند سال اخیر به شدت نظر مثبت مالکان خودروها را به سمت خود جلب کرده‌اند.

بزرگترین نقطه قوت دو برند بارز و کویر تایر که موجب شده آن‌ها در لیست بهترین برند لاستیک ایرانی قرار گیرند و فروش مناسبی داشته باشند، تولید تایرهای مختلف براساس یک رینگ است. با توجه به این‌که اکثر تولیدات خودروسازان را محصولات متعلق به سال‌ها پیش تشکیل می‌دهند، استفاده از لاستیک‌های پهن‌تر موجب افزایش چسبندگی و بهبود هندلینگ آن‌ها می‌شود. تایرهای پهن‌تر نسبت به لاستیک‌های استاندارد خودروهای ایرانی اندکی گران‌تر هستند، اما هر دو شرکت کویر تایر و بارز این نوع از لاستیک را در سبد محصولات خود ارائه کرده‌اند.

برندهای خوش‌قیمت لاستیک ایرانی

لزوما نمی‌توان عنوان بهترین برند لاستیک ایرانی را تنها به تولیدکنندگان باکیفیت ارائه داد، چرا که در شرایط فعلی بازار برندهای خوش‌قیمت نیز در رده پرفروش‌ ترین لاستیک ایرانی قرار می‌گیرند. دو برند ایران تایر و یزد تایر در این زمینه شاخص هستند، چرا که محصولاتی خوش‌قیمت را روانه بازار می‌کنند.

برای رانندگان فعال در سرویس حمل و نقل عمومی یا رانندگان فعال در سامانه‌های تاکسی آنلاین، وجود تایرهای خوش‌قیمت و بادوام اهمیت دارد. این گروه از مصرف‌کنندگان به دلیل آن‌که ناچار به تعویض لاستیک‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه هستند، اهمیت زیادی برای قیمت لاستیک قائل‌اند و به دنبال تایرهای خوش‌قیمت و البته بادوام می‌گردند.

اجرت تعویض لاستیک

ایران تایر یکی از تولیدکنندگان قدیمی لاستیک در ایران است که فعالیت خود را از دهه 1340 آغاز کرده است. حجم تولیدات این شرکت به نسبت بالا است، اما قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها در مقایسه با برندهایی نظیر بارز و کویر تایر، سبب شده تا محصولات این شرکت را در لیست پرفروش ترین لاستیک ایرانی مشاهده کنیم. اکثر محصولات ایران تایر را لاستیک‌های سایز 13 الی 16 تشکیل می‌دهند که سایز مرسوم لاستیک در بین خودروهای داخلی است.

مجتمع صنایع لاستیک یزد که با نام تجاری یزد تایر شناخته می‌شود، یکی دیگر از تولیدکنندگان لاستیک در ایران است که فعالیت خود را از دهه 1370 آغاز کرد. محصولات یزد تایر تناسب معقولی میان قیمت و کیفیت برقرار کرده‌اند و همانند ایران تایر، اکثر آن‌ها مناسب استفاده در خودروهای داخلی هستند.

دیگر برندهای تولیدکننده لاستیک در ایران

علاوه بر چهار برند تولیدکننده لاستیک در ایران که در بخش‌های قبلی به آن‌ها اشاره کردیم، دو برند دیگر نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند که روزگاری به عنوان بهترین برند لاستیک ایرانی شناخته می‌شدند.

صنایع آرتاویل تایر که با برند لاستیک گلدستون نزد مشتریان ایرانی شناخته شده‌است، یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ تایر در ایران است که این روزها محصولاتش را در خودروهای تحویلی ایران خودرو و سایپا می‌بینیم. این شرکت طی سال‌های اخیر به شدت محبوب مشتریان بوده است اما فشار رقبای جدیدی همچون بارز و کویر تایر، سبب شده تا این برند درخشش گذشته را نداشته باشد.

دیگر برند تولیدکننده تایر در ایران، لاستیک پیروزی است که یکی از برندهای قدیمی این حوزه محسوب می‌شود. لاستیک پیروزی در گذشته‌های دور برندی محبوب و پرفروش بود، اما امروزه حضور چشم‌گیری در بازار ندارد و به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان نیز نام لاستیک پیروزی را به فراموشی سپرده‌اند.

هزینه تعویض لاستیک

در لیست بهترین لاستیک ایرانی بهتر است اشاره‌‌ای هم به لاستیک دنا داشته باشیم؛ برندی که یکی از تولیدکنندگان انواع تایر در ایران است و این روزها کمتر اسمی از آن‌ شنیده می‌شود. شرکت لاستیک دنا فعالیت خود را از دهه 1350 خورشیدی آغاز کرد و عمده شهرت خود را در دهه 1380 به دست آورد، زمانی‌که تبلیغات انبوه تلویزیونی موجب شناخته شدن این برند از سوی مشتریان شدند. تایرهای تولید شده با برند دنا برای مدتی در لیست تایرهای دولتی قرار داشتند اما امروزه به سختی می‌توان آن‌ها را در بازار مشاهده کرد؛ بهتر است بدانید که کارخانه لاستیک دنا در استان فارس واقع شده است.

جمع‌بندی، سوالات متداول در مورد لاستیک‌ ایرانی

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، بازار لاستیک ایران این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. محدودیت واردات لاستیک‌های خارجی سبب شده‌است تا قیمت تایر از برندهای شناخته شده با افزایشی چندبرابری مواجه شود و انبوهی از تایرهای چینی نیز به بازار ایران هجوم بیاورند. در چنین شرایطی نیز برخی تایرهای ایرانی با مشکل کاهش کیفیت مواجه شده‌اند که این مساله در کنار افزایش قیمت آن‌ها، شرایط را برای مشتریان سخت‌تر کرده است.

  • پرسش اول: آیا کیفیت تایرهای ایرانی با تایرهای خارجی برابری می‌کند؟

پاسخ این سوال قطعا خیر است. فرآیندهای تولید در کارخانه‌های تایر ایرانی در مقایسه با رقبای خارجی چندان به روز نیستند و در نهایت می‌توان تایرهای ایرانی را با لاستیک‌های اقتصادی چینی مقایسه کرد. اعمال تحریم‌های اقتصادی طی چند سال اخیر و کمبود مواد اولیه تولید تایر نیز سبب شده تا لاستیک‌های ایرانی با افت شدید کیفیت مواجه شوند. با این حال اختلاف قیمت قابل توجه بین تایرهای ایرانی و تایرهای خارجی، خرید آن‌ها را برای مشتری ایرانی توجیه پذیر جلوه می دهد.

  • پرسش دوم، می‌توانیم از تایرهایی که با نرخ دولتی عرضه می‌شوند، استفاده کنیم؟

همزمان با آغاز بحران تایر و افزایش قیمت لاستیک در بازار ایران، سامانه‌ای برای ثبت نام متقاضیان لاستیک راه‌اندازی شد تا انواع تایر را با نرخ دولتی و ارزان‌تر از بازار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. با این وجود چند نکته در مورد لاستیک‌های نرخ دولتی در بازار ایران مطرح هستند.

نخست آن‌که این تایرها از برندهای ارزان‌قیمت انتخاب شده‌اند و بنابراین کیفیت آن‌ها در حد و اندازه وجه پرداختی است. اگر مالک یک خودرو عمومی هستید یا در ناوگان تاکسی‌های آنلاین فعالیت می‌کنید و بودجه شما برای تعویض لاستیک محدود است، استفاده از این تایرها برای شما به صرفه خواهد بود. در غیر این‌صورت بهتر است تا قید خرید و استفاده از تایرهای نرخ دولتی را بزنید چرا که حادثه‌های مختلفی بر اثر کیفیت نازل تایرهای سهمیه‌ای گزارش شده است و استفاده از آن‌ها چندان معقول نخواهد بود.

  • پرسش سوم، بین تایر خارجی سایز استاندارد و تایر ایرانی پهن، خرید کدام‌یک پیشنهاد می‌شود؟

اکثر خودروهای تولیدی در ایران از پلتفرم و فناوری متعلق به دهه 1980 یا 1990 میلادی بهره می‌برند. در این‌گونه خودروها استفاده از تایرهای پهن‌تر و بزرگتر فواید زیادی از جمله نرمی سواری و بهبود فرمان‌پذیری به همراه دارد. به همین دلیل اگر در موقعیتی قرار گرفتید که یک سوی آن تایر خارجی سایز استاندارد و سوی دیگر تایر ایرانی سایز پهن‌تر قرار دارد، تردیدی به دل راه ندهید و تایر ایرانی پهن‌تر را برای مصرف انتخاب کنید.

چنانچه قصد خرید خودرو یا مشاوره برای خرید خودرو دارید به لینک نمایشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک مراجعه کنید. 

بیشتر بخوانید

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
34 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
مجید شمس
1402-10-24 14:26

قیمت بیخود نده تعویض چهار حلقه لاستیک خودرو النتر و سوناتا با بالانس مبلغ ششصدهزارتومان میباشد

مسعود
1402-10-23 12:08

سلام.میخاستم بدونم لاستیک های گهر کیفیت دارن؟؟؟

امیرعلی
1402-10-21 17:21

چرا هیچ سایتی باز نیست که حداقل یک جفت از لاستیک اشغال ایرانی استفاده کنیم

مسعود
1402-04-05 12:50
امتیاز دهی :
     

بهترین لاستیک که نرم بود ماشینم یزد بود بارز خشک هست و کویر هم می ترکه

علی. ع. ع
1402-02-14 21:08

سلام براستی که فقط اشخاصی میان سنگ لاستیک ایرانی رو به سینه میزنن ک تا این لحظه از لاستیک خارجی استفاده نکرده باشن وگرنه کافیه یکبار خارجی استفاده کنید تا دگ سمت لاستیک ایرانی نرید. ولی سوال من اینه در شرایط کنونی که لاستیک ایرانی یعنی پول هدر دادن و لاستیک پدر مادر دار هم یعنی حقوق 2ماه کار کردن رو باید بدیم بره، از چه لاستیکی استفاده کنیم؟ من یه بار چینی پرایمول استفاده کردم و حالم بهم خورد. ناگفته نماند که اویل ورود لاستیکای چینی بود و الان چندتا از دوشتام میگن چینیا پیشرفت کردن و لاستیک خوب… بیشتر »

عبداله نادم
1402-04-25 02:27
پاسخ به  علی. ع. ع

درود بر شما

Saeed
1402-05-01 13:14
پاسخ به  علی. ع. ع

آره به مولا، کشورای کره وژاپن وچین اومدن طرح های اقتصادی محمدرضاه شاهمون رو کپی برداری کردن پیشرفت کردن، سنگاپور وقطروعربستان وامارات و ترکیه طرح های جذب توریستی شاه رو کپی کردن پیشرفت کردن، کشورای اروپایی وآمریکا طرح های افزایش وترویج سواد ودانش بین مردم از کودک تا پیر روکه همون سپاه دانش مابود کپی برداری کردن پیشرفت کردن و غیره وغیره!

هادی خرم نیا
1401-12-03 10:58
امتیاز دهی :
     

دوستان ببینید برای خرید لاستیک ایرانی دنبال بهترین نباشید. دقیقا عین روغن موتور ایرانی یا خودروهای ایرانی یا لوازم خانگی ایرانی! اگه دو تا برند ایرانی رنج قیمت برابری دارن مطمئن باشید تفاوت شگرفی درشون نیست مثل تفاوت رانا پلاس با 207 یا تیبا با کوییک یا روغن بهران با ایرانول یا تلویزیون شهاب با اسنوا! اکثر مردم با تعویض لاستیک کهنه که هرچی لاستیک آجش کمتر و کهنه تر باشه فرمان پذیری و چسبندگیش کمتر میشه و لرزشش بیشتر که با نمونه یه لاستیک نو ایرانی عوض میکنن فکر میکنن لاستیک کیفیت به غایت بهتری نسیبشون شده و اینجوری… بیشتر »

Saeed
1402-05-01 13:29
پاسخ به  هادی خرم نیا

سلام عزیز کاملا درست میفرمایین، منی که لاستیک خارجی خوب استفاده نکردم واقعا نمیتونم با پوست واستخون نظرتو درک کنم، فقط یه سوال تجربه استفاده از لاستیک giti comfort رو داشتین؟ جفتی۱ملیون ازلاستیک ایرانی گرونتره به نظرت بخرم یا خوب نیست؟

شهروندآگاه
1401-11-26 18:02

سلام بنده یک جفت لاستیک بارز به تاریخ روز خریدم وبعدیک ماه یک حلقش دوپوسته شد وبردمش نمایندگی وبعدکلی دوندگی ، گفتنددرسته ۵ سال گارانتی داره ولی این افتاده توی دست انداز ومشمول گارانتی نیست و…
یعنی اگراینطوری باشه ،این لاستیک فقط باید درجاده های کاملا صاف وبدون هیچگونه مانع یافرش شده تردد کنند.لطفا راهنمایی کنید.

Saeed
1402-05-01 13:31
پاسخ به  شهروندآگاه

واقعا حرف های عجیبی میزنی! توی ایران مادست انداز وچاله و…نداریم که شما احتمالا ماشینتونو بردید ژاپن یا اروپا سوارشدید که پر از دست اندازه که چون ازکشورخارج شدید از گارانتی خارج شده

الیاس
1401-09-27 14:49

مرسی از همراه مکانیک بابت اطلاعات دقیقش…
سوالی دارم خدمت دوستان،یه ساینا صفر دارم لاستیک فابریک روش کویرتایر هست بنظرم‌یه کم‌خشکه…بخام خارجی بغیر کره و ژاپن‌بگیرم‌چون گرونه کیفیت و نرمی خوبی دارن نسبت ب ایرانیا یا نه؟
منظورم تولید تایوان چین هند اندونزی و ایناس.
مرسی از دوستان

هادی خرم نیا
1401-08-26 11:52
امتیاز دهی :
     

همه لاستیک های وطنی پر صدا و خشک هستن و شما با تعویض لاستیک کهنه با نو ایرانی فکر میکنید خیلی نرمن اما نرمیشون رو پس از یک سال زیر ماشین کاملا از دست میدن! اینو منی میگم که قبلا طرفدار تولید داخلی بودم ولی باید از جنس خوب طرفداری کرد نه بد و بنجل! پس از سالها استفاده از کویر و یزد و بارز و گلدستون با اطمینان کامل میگم کیفیت لاستیک های وطنی 10 به هیچ از لاستیک های ژاپنی و کره ای عقب هستش!!! چسبندگی که یه لاستیک کره ای و ژاپنی بهتون میدن رو یه لاستیک… بیشتر »

داود
1401-02-24 17:33

یزد تایر تحت لیسانس وردشتاین هلند تولید میشه و با تجربه من بهترین لاستیک ایرانی است

امید
1401-01-01 15:55

سلام کدام برند ایرانی لاستیک دور سفید برای پیکان داره ؟

Mohsen
1400-11-26 10:59

لاستیک بارز195*65*R15انداختم بعد از 5ماه از بغل باد کرد و بعضی جاها دچار فرورفتگی خدا لعنتش کنه اون شخصی که این لاستیک بی کیفیت میده بازار جون مردم براشون مهم نیست

محسن
1400-12-12 21:03
پاسخ به  Mohsen

منم یکبار بارز گرفتم که بعد از سه ماه از بغل باد کرد ولی بعد از چند وقت نمایندگی یه لاستیک نو بهم داد، مطمعنن درجه دو یا درجه سه بودن، چون درجه یک بارز حرف نداره،
لاستیک یزد تایر هم که عالیه و الان سه سال هست رو ماشینمه

محمد منصوری
1402-01-16 15:55
پاسخ به  محسن

حتما لاستیک مرده بوده

آرش
1401-03-29 06:26
پاسخ به  Mohsen

منم لاستیک بارز داشتم تو مسیر از بغل پکید.خیلی خشک و بیخوده،یعنی بدترین نوع لاستیکه،بعد از ۶ماه که انگار سنگ بستی زیر ماشینت،تملم زیر و بند ماشینتو داغون میکنه.

هومن
1400-08-15 22:04

من که مدت زیادی هست دارم از ایران تایر استفاده میکنم خیلی خوبه بهترین قسمتش قیمت خوبشه که واقعا بیشتر از قیمتش نرمی و کیفیت میده دوستان من در مقایسه با قیمتش میگم نه مقایسه با سایر برند ها

علی
1400-07-20 15:32
امتیاز دهی :
     

من تقریبا همه لاستیک های ایرانی رو استفاده کردم. بارز خیلی خوبه. یزد نرم و فرمون پذیره. کویر خیلی مقاومه اما از بقیه خشک تره. الان هم دو ساله 205 رینگ 14 ایران تایر زیر 206 انداختم، انصافاً از انتظارم فراتر بوده. بعد از دو سال هنوز نرمه آج هاش هم خیلی از بین نرفته. اما مث همه لاستیک های ایرانی توی ترمز گیری و فرمون پذیری جاده های لغزنده ضعف داره که خب طبیعیه.

اسی
1400-07-11 13:59
امتیاز دهی :
     

لاستیک دنا چی شد خوب گزارش دادی مگه تو لاستیک بایاس سواری و باری لاستیکی بهتر از دنا وجود داره؟

سردبیر
1400-07-12 14:36
پاسخ به  اسی

درود بر شما
بله، حق با شماست دوست گرامی. دنا نیز از جمله برندهای معتبر تولید لاستیک در ایران محسوب می‌شود.

فاضل
1401-01-07 09:16
پاسخ به  اسی

لازم نیست زیاد پیگیر لاستیک خاصی باشی ازدست اندرکاران بابت اطلاع رسانی بیطرفانه ممنونم مردم هم با استفاده از اطلاعات فوق و تجربه دیگران اقدام به خرید میکنند مهمترین تبلیغ ، کیفیت کالاست.

مهدی
1400-07-11 13:18
امتیاز دهی :
     

سلام ایا یزد تایر برای ماشین مناسبه

سردبیر
1400-07-12 14:39
پاسخ به  مهدی

درود بر شما
پیشنهاد ما به شما این است که بیش از برند به تاریخ تولید لاستیک (هرچه جدیدتر، بهتر)، تناسب پهنا و فاق آن با مدل خودرو همچنین آج یا همان گل لاستیک توجه بفرمایید و برند را در اولویت‌های بعدی قرار بدهید. اما در مجموع همان‌گونه که در متن نیز اشاره کردیم «یزد تایر» تناسب خوبی میان قیمت و کیفیت در بین تولیدکنندگان داخلی تایر برقرار کرده است.

مسعود
1400-07-10 22:32
امتیاز دهی :
     

سلام
بنده به عنوان مصرف کننده که چند تایر ایرانی رو استفاده کردم، بر اساس نظر و تجربه من یزد تایر بهترین تایر ایرانیه بعد از بارز و کویر و مخصوصا گلدستون دست کم یک رده پایین‌تر هستند.

سردبیر
1400-07-12 14:43
پاسخ به  مسعود

درود بر مسعود عزیز
از اینکه تجربه خودتون رو با ما و دیگران به اشتراک گذاشتین سپاسگزاریم.

تقی خزایی
1400-07-10 22:28
امتیاز دهی :
     

از همراه مکانیک که میخاد بورسی بشه بیشتر انتظار داریم

سردبیر
1400-07-12 14:54
پاسخ به  تقی خزایی

سلام تقی خان خزایی
با قدرت در تلاش خواهیم بود در حد انتظار ظاهر بشویم. تردیدی نداشته باشید همراه مکانیک همان گونه که همواره نشان داده، روز به روز بهتر و بهینه‌تر عمل خواهد کرد.

احمد
1400-07-10 21:35
امتیاز دهی :
     

سلام
چرا در این پست اسمی از لاستیک پر افتخار و با کیفیت و خوش قیمت یعنی لاستیک دنا برده نشده است؟
بنظر میرسد نویسنده مطلب یا با اطلاعات ناقص مطلب گذاشته و یا غرضی داشته است.

سردبیر
1400-07-12 14:52
پاسخ به  احمد

سلام و درود بر احمد عزیز
حق با شماست. دنا یکی از بهترین تولیدکنندگان لاستیک در ایران است.
اما مطمئن باشید غرضی در کار نبوده و سهوا دنا در این نوشتار از قلم افتاده است. ما در همراه مکانیک همواره در تلاش هستیم کاملا بی‌طرفانه، اطلاعات مورد نیاز مصرف‌کنندگان را در اختیار آنها قرار بدهیم. اگرچه بروز چنین مشائلی نیز اجتناب‌ناپذیر است اما می‌کوشیم بدون توجیه تعداد آنها را به حداقل ممکن کاهش بدهیم. از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

سراوانی
1401-04-22 23:57

سلام درودبه شما. لاستیک یزد هم شنیدم خیلی خوبه ومثل بارز پرفروشه آیا این نظریه درسته؟

سردبیر
1401-04-27 23:21
پاسخ به  سراوانی

درود بر شما
در مجموع کیفیت و شرایط فروش لاستیک‌های ساخت بارز بهتر است.